En kommande behövlig påsklov!



Påsklov har börjat nu!
Fast idag kände Amanda krasslig och var alldeles röd som lilla Rudolf. :) Hon var rätt förkyld men nu innan hon la sig verkar det ok så hon har fått in nysspray o druckit mycket vatten. Hoppas bättre imorgon ev övermorgon. Amanda hjälpte till med påskrisets fjädrar som blir i år svart o rosa för oss, har en del påskgrejor uppe på vinden, ska hämta ner dem som de får pyssla fram detta. Hon var även på kalas så det har varit flera skjutsningar och hämtningar med Olivia o Amanda.

Olivia var strålande glad i lördags att hon var på två kalas vid olika tider, det är mycket att göra säger hon :) För hon ser att jag har alltid att göra här hemma då hon upplever att hon är alldeles för upptagen med sina ärenden.Hon var helt slut efteråt och nöjde sig med mycket godis. Denna gången följde jag med henne dit till kalaset o pratade med några vänner som var med där.

Senare på e.m bjöd vi familjen W hos oss o åt god middag och umgänge hela kvällen med deras barnen som lekte för fullt med våra flickorna.

Idag lekte hon med Lisa som kom på besök till oss. Hon pratade mycket om Lisa efter kalaset när vi åkte hem o tjatade om att vilja leka med henne för de lekte bra på slutet hos M kalas. Så hon o Storebror var här med sin pappan. Jag hade en del o göra så Martin fick sällskap o fikade med honom. Trevligt! Ser gärna fram emot att träffa hela fam nån gång.

 Snart blir det mycket påskgodis till påskhelgen :)..själv är jag sååå GALEN.. hittade inte hos google på en bild som är påsk godis typ det heter DRAGÈ EGG, kan fanimej ( urs svorordet ) bara sluka in allt på en gång. Det finns grön, gul, och röda ev choklad. Mums...
Det är min största last när det är påsketid de vistas i butikerna... Vad är er? :) Eller tycker det är likadan med godis som lördagar :)?
- kramen -

Kommentarer
Postat av: Ulle

Ha det en mysig påskvecka!!!! Glad Påsk.. Kram:)

2010-03-29 @ 13:22:40
URL: http://ulle74.blogg.se/
Postat av: Fia

kul med kalas för barnen och att påsken har kommit! :) Jaa, det blir väl en hel del godisätande nu, men bara gott! :D

gillar oxå sådana dragé godis. såå goda! :)



Jaa, får väl acceptera att jag blivit äldre och börjar få ont i kroppen. hahaha..

Det är kul att pyssla med pärlor, ska nog göra mera ikväll, om jag har tid och orkar. :)



Hoppas vi ses snart. KRAM!

2010-03-29 @ 18:15:28
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Fia

Hehehe, det är så kul och baka och göra godis till speciella tillfällen. :)



Ja, det var en kul tjejfest, en mysig sådan. :) Det räcker med en flaska för min del, sen kan det bli lite för mycket. Jag dricker inte vin hemma annars, bara på fester. konstigt. För jag gillar inte så mkt att dricka vin till maten.. jaa, men det är väl bra det, för då behöver det inte bli för mig. Haha.

ses!

kramkram

2010-03-29 @ 20:22:18
URL: http://edwugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0