1 maj

Hoppas ni har haft en trevlig fin valborg i går.

Tack o lov att min mage mår bra idag, igår tog jag en annanas tropisk juice o var så törstigt o just den hade jag inte druckit på länge ofta är det mina barn eller andra som tar den och sen tyckte jag den har stått länge i kylen ..aha lite kvar bra då kan de vara min all.. o tog den in i glas o tyckte det såg mörkt ut men kanske är det så sen drack jag tförsta klunken ner i halsen sen det andra innan jag reagerade att det smakade mögel!!!! skit den andra klunken skulle ner bromsade jag o spottade ut. shit tänkte jag.. drack en massa vatten efteråt. uh...undrade då om det skulle krångla sig i magen sen under natten men näpp sov gott hela natten hi..

Synd att det inte nån skulle kunde kasta det om nån kände likadant som jag eller att den var orört på ett bra tag så jag blev den siste kanske.. skitsamma...

Idag är det mulet, ingen sol...snyft men min man sa att det blir varmare o fin nästa vecka. Se om det stämmer..

Ska inte skriva mycket denna gången för har fruktansvärt ont nu i tummen, det kändes som det brändes nyss men det är nog ngt annat.Kanske har det spruckit lite för det kändes nu mer vätska där inne som går ner o upp.:/

Kunde inte göra mycket idag förutom surfat mest i datan o glott på tv.. Barnen har det bra med Martin på traven.

Ha en fortsatt skön helg....

Kramen


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackarn! Ajaj, det måste göra ont! Va rädd om din stora tumme!! Nu låter jag håret torka en stund och sen fixar jag mig och går ut. Kram Johanna F

2010-05-01 @ 17:43:29
Postat av: Fia

Tack för idag, kul att ni kunde komma. Stackars dig som hade ont i handen, jobbigt.... Hoppas det blir bättre inatt och att du mår bra.

Barnen somnade direkt när ni åkte, de hade jättekul! :)

KRAM

2010-05-01 @ 22:25:49
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Fia

:) vad snällt av Lukas! han är så snäll mot mina pojkar, de gillar honom. :)

Hihi, ja kul att du visar upp den :)

Bara att beställa av mig om du vill ha flera ;)



Kramkrammm!

2010-05-01 @ 23:24:50
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Mia

Gillar om det du skrivit! Trevligt att se lite bra grejer och inte endast det vanliga grejerna som man kan se om varje dag. ;)

2010-12-01 @ 23:12:05
URL: http://jade.se/reseguide/phuket

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0