:)

                                          Glad e jag IDAG!
 för vad? ... ingenting. bara glad.... solen skiner! Det känns som en medicin med att få lysa in mig...

Kanske är det för jag känner äntligen att få komma till USÖ idag o ta bort bandag o få se hur den har utvecklats, kände att blåsan har platsat ner men vet inte om det är hela blåsan som är borta.  Men har sovit nu några dåliga nätter för det kliar fruktansvärt runt vid huden o vill bort med den. Är beredd att det gör ont eller vad det kommer att hända....

Min kära mamma kommer idag för hon har bestämt det o hinner inte framöver för sen ska hon till begravningen för sin moster i Älvängen den 14 maj.. Blir ju lite extra skönt att hon finns till o hon vill putsa fönsterna och ser fram emot vårblommor planteras in för kunde inte göra med båda händerna och med en hand är inget kul heller.

Läste en mail jag fick från en kollega och tyckte hennes dotter Alva var så söt som sa om mina händer. Kollegan berättade henne att hennes kollega råkade illa ut av brändhet när hon poppade popcorn ( jag alltså ) då sade hennes dotter ..ja men mamma  det var tur att hon kunde prata. Sen sa hon att men hon tecknar med händerna. Då fick hon fundera över det. :)  visst det går att teckna med en hand men inte lika bekvämt.

                                     - Ha en bra måndag-



Kommentarer
Postat av: Rosi

Härlig att du e glad humör idag.. samtid mysig din mamma kommer så hon kan hjälpa dej som du inte kan göra med dina hand. tycker synd om dej.. hoppas det läks bra och fin .. många kramisar. o krya på dej.. Njuter i solen idag.. :-))

2010-05-03 @ 09:23:14
URL: http://strandbergljung.blogg.se/
Postat av: Fia

Skönt att du är glad nu igen.. :) Det var ju inte lätt och ha ont, men hoppas det går bra idag på USÖ. Mysigt och ha mamma på besök, snällt av henne att komma och hjälpa till..



Sött sagt av tjejen! :) Barn tänker klokt. :)



KRAM!

2010-05-03 @ 12:07:02
URL: http://edwugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0