Nu laddas bilderna ner!

Härlig nu att jag kan addera bilderna, jag köpte en ny dosa i Clas Ohlsson och är nöjd med den, smidig o enkelt o lätt!!

Nu kunde jag addera in alla bilderna som jag hade väntat länge..


Sista simskolan!

Amanda tyckte det var rolig med simskolan men segt att det är söndagar en gång i veckan. Hade tänkt satsa henne till intensiv simskolan men jag tror det är försent och har inte hunnit kolla o såg det var redan i feb man kan anmäla intensiv simskolan, få se o kan ta reda på nästa vecka.

Hon var på samma nivå som förra gången så inga simmärken var aktuella för förändringarna på henne. Hon fortsätter till hösten.

Glad va hon som fick godis o diplom till hem.
lll
  

Olivias tur efter Amanda. Det var rolig att få se Olivia hur hon utvecklats, det var enorm skillnad från första gången hon deltog och att vi inte kunde se alla gånger via fönstret som vi kunde göra när de hade simskolan i Hagabadet men då problemet med vattnet flyttades simskolan till Eyrabadet o vi stod utanför utan att se.
Så sen blev jag o Martin överraskad att Olivia godkändes 3 simmärken på en gång men en baddaren var slut o ska köpa till hösten ...två st som hon tog hem klarade hon doppa under vattnet, och en var nog med kläder i vattnet ellet...ska kolla igen vad det var...Nöjd var hon också när hon fick diplom o godiset. Hon ser fram emot till ny säsong i höst gruppen fortsättning 2. Hon tittade på simmärken och undrade vad då pappan förklarade henne. Han simmade ju själv mycket förut.








Jättegrattis till Lukas som blev 12 år den 21 maj! flickorna ringde honom kortis via mobilen för att gratta och han var upptagen förstår vi o han skulle ringa senare men ack det blev inte. Han lär va upptagen men då får de prata mer på måndag för tjejerna är nyfikna vad han fick i present. :)




Spontana bilder när vi åt middag efter simskolan. Olivia som försöker ta hela bilden när Amanda är försiktig. :)





Sofia Odencrantzs desgin

Nu kan jag visa upp ett par fina örhängen jag köpte av Sofia. Är förtjust i dem färgen grönt som matchar till mina ögon. Man undrar nu var de är lagda, jag är så typiskt små saker som lägger den som jag trodde jag vet men icke...annan plats. får leta. fniss..



Kosläppet en bit från Fellingsbro

Idag har vi haft kul i Kosläppet, verkligen kul måste jag säga! Det var rolig att se kossorna hoppa o glatta av ängen när de kom ut..trevlig att träffa lite folk o och vädret bjöd verkligen bra på!Barnen hade rolig också.

Bilderna kommer imorgon.. ska hämta min kära make nu som är på grabbmiddag o jag blir chaufför ikväll


God natt med er Z zzz Zzzzz Zzzz

Kram!!

Kommentarer
Postat av: L J

kul att det går bra för flickor. josefin har inte gått i simskola här termin.

men hon var oxå med när korna släpps.. men synd vi sågs inte er. kram

2010-05-22 @ 23:07:05
Postat av: cina

lj: va synd...det var så mycket folk där igår. Vi såg några döva också men inte ni i allafall :)

tänker komma igen nästa år för jag tycker det var så mysig!

Ha det gott! Kram

2010-05-23 @ 08:54:21
Postat av: Marina Nordin

hejsan.. allt roligt för barnen och gå på simskolan,men nästan lite skönt att det är upphåll nu och tar en pause o sedan blir de nya simtag till hösten.. :D Ser att olivia ska gå gruppen "fortsättning 2 " samma med våra barn.. Vilken dag har ni valt o tid?! Vi tog lör 10.30. tror dom ska vara med i den gruppen. :D



Grattis till Lukas, 12 år redan.. stora killen! :D



Jaa ang vårat hem o vad man ser och hör.. joo jonny har sett en del också förut här som vi bor, men nu var de ett tag sedan han såg ngt..

Jag är inte orolig, lite ljud o sånt ibland är ingen fara, bara de inte börjar slå i köksluckor eller ngt annat då blir man nog mer rädd... hehe..



kramm

2010-05-23 @ 09:12:58
URL: http://litenmajja.blogg.se/
Postat av: Fia

Kul med lite bilder! :) Duktiga flickor du har, som har utvecklats i simskolan. Det har mina pojkar oxå gjort. Verkligen skillnad mot i höstas. :)

De ska fortsätta nu till hösten och tror att det blir sista gången för Edwin, och kanske till våren för Hugo, men vi får se hur de har utvecklats under hösten. :)



Kul att du gillade örhängen som jag gjorde! bara o beställa mera, har många i grönt ;)



Ha en skön söndag, själv ska jag upp till Marieberg för att handla sommarbyxor till Edwin, då jag upptäckte att hans hunnit bli för små.. Sedan är det jobb som gäller. Jaja.. men det blir bra! :)



KRAM!

2010-05-23 @ 10:32:10
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: brorsa

Era töser vill säkert bli tävlings simmerska och vara med i VM & ta Guld för Sverige.

Dom båda älskar ju vattnet och vill bara simma som en fisk.

Jag lärde mig simma redan jag var lite före 4 år,sa min kära mor för jag var alldeles för ivrrigt för vilja simma och slippa puffarna på armarna..ler

/brorsa

Det finns nya bilder på mig och sambon med våran cyklar..fniss o jätte fin bild på en snigel..

2010-05-23 @ 19:20:49
URL: http://www.metrobloggen.se/mittandraliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0