Regn!:(

Hade hoppats på sol idag för det var strålande fin med sol o värmen i går e.m. På morgonen o f.m såg det inte riktigt som det blev så bra i e.m.

Det har varit en skön lång helg men för mig känns det nu evigheter hi.. har varit ute i onsdags med några tjejer och ätit gott.

Fre kväll blev spontant sista minuten att komma o hälsa på en vän o sen gick vi ut till Pubafton, stannade bara en stund för jag sover alltid tidigt o så känns det skönt att bli hämtad av Martin. Hade roligare innan som det brukar vara.

Följde med en kompis igår i f.m o tittade på loppis, första gången för mig o jag fyndade några grejor och det blev så roligt :)
Det kommer inte bli sista gången utan kommer dit igen :)

Köpte silverkaffe kanna två olika som kostade bara 10 kr per st. Behöver inte ha kaffe i utan tänkte ha fina sommarblommor i. Även en söt retro lakan i brunt o rosa med rosa svampar..

Köpte några prylar.. fastnade för stringhyllorna men de hade högpris.. får fortsätta leta om jag fyndat till bättre pris.

Har stringhyllorna i garage som väntar på mig att bli behandlad med att slipa o måla vitt etc..

Idag är det rätt KO lugn dag vilket är skönt, planerar in i sommarveckorna i sommar och kollar en massa mail o planeringar för olika ärenden. Det var många på gång men skönt rensar mindre i huvudet sen.:)

Ha en bra vecka som kommer i morgon!


Kommentarer
Postat av: Fia

Kul o träffa dej i fredags, kul att du kom i sista minuten! :) Jaa, trist väder vi fått idag. Känns som att igår var bara en dröm... Men vi får hoppas att solen kommer snart igen... Kram!

2010-05-16 @ 20:08:18
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Fia

Haha, jaa såg oxå att jag hade ett stor leende.. Men inget att göra åt. Haha, hade ju kul så att jag måste le. :D

Jag kan inte se fånig ut på bilderna, då ser jag bara ännu mer fånig ut. haha..

KRAMM!!

2010-05-16 @ 21:48:26
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Marina Nordin

kul att du kom hit i fredags lite sista minuten,

men det var trevligt... :D

kram tack för sist

2010-05-16 @ 22:00:07
URL: http://litenmajja.blogg.se/
Postat av: Malin L

Kul på festen :)

Det ska vi göra fler ggr.



KRAMAR

2010-05-16 @ 22:58:22
Postat av: Sussi

Lakan med svampar? Åh vad coolt..

Stringhyllorna är hett eftertraktade och är sällan billiga. Ska du slipa dem?? Aj aj.. Ska helst vara i original.. Men du avgör själv..

2010-05-18 @ 07:29:51
URL: http://suzzisvardagblogspot.com
Postat av: cina

Hej Sussi! bra du talar om din egen åsikt, det stämmer orginal är alltid orginal.:)Jag förstår dig de brädorna som jag funderat måla vitt men det avvaktar jag:) jag menade hmm..vad kallas de..stringhållare de som lossnat ur lite som jag tänkte fixa men den ser ut som lite gummi, så jag vet inte riktigt vad som kan bli bra om jag ska bara måla på de fläckar eller att jag ska ta bort o måla hela vitt för stringorna är gammaldagsvit men bruna brädor.

2010-05-21 @ 08:16:20
URL: http://mimmimussepigg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0