sick sack

Ont i hela kroppen! shit...
huvudet skakar... virus eller vad kan det vara. Mått illa många gånger igår o var nära o kräkas.. Undra vart ifrån. hmm
Sov tidigt före nio tiden igårkväll... idag sov jag igen vid lunch nästan 2-3 timmar. Verkligen skönt men fick febern igen.

Lös i magen hade jag i morse också hmm.

Var tvungen att tacka nej o inte följa med till Vänerborg nu till helgen som jag sett fram emot, tänkte på min kraft o energi som måste orkas till måndag den 31 maj börjar jag jobba igen.
Blir ovan att komma tillbaka efter 5 veckors sjukskriven.

Fick ett fint kort av min arbetskollega som tänkte på mig o hoppades jag mår bättre. Blev verkligen överraskad att få ett kort från henne. Det var snällt.:)

Ska tillbaka till doktorn kl 11 på måndag som vill se sista gången innan 2-3 månader ska vi träffas igen o se om ärret är fint eller fult

Har märkt nu för har ingen bandage nu sen i måndags..Skönt att slippa men jag fick mer ont när det är kallt ute då blir det lilablå där på tummen och när jag är normalt o inne o varm då är tummen rosa färgad.Mmm.

Min man var dålig igår vid lunch och sov bara hela tiden o han hade lös i magen också. Men idag var han lite på bättringsväg och ser att han har mer ork och kunnat äta igen men inte jag. kniper hela tiden i magen så jag tog rostad bröd som hjälper mig lite bättre.
Olivia hade lös förra helgen, sen fick Lukas i tiskväll också


Ha det så gott från sjukne Cina :(

Kommentarer
Postat av: Rosi

Krya på dej/er.. kram

2010-05-27 @ 15:30:28
URL: http://strandbergljung.blogg.se/
Postat av: L J

tror det är fler som är dålig i mage. såg att några hade kräkt på cykel vägar.. öhh.. inte trevligt o se.. :/ hoppas ni blir bättre snart.

krya på dig kram

2010-05-27 @ 15:41:08
Postat av: cina

lj: vaa..kräks på cykelvägar uhjamej!!Det är ingen vacker syn faktiskt!:)

Kram

2010-05-27 @ 15:51:35
Postat av: Marina

hoppas ni mår bättre snart, inte roligt ligga

hemma o vara dålig.. krya på er.

Hoppas tjejerna kan träffas snart o leka igen. :D

Kram

2010-05-27 @ 16:32:29
URL: http://litenmajja.blogg,se
Postat av: Tine

Krya på er alla! Kram kram!

2010-05-27 @ 18:14:33
URL: http://cerine.bloggplatsen.se
Postat av: Madde

Ojoj, inte så kul men det går inte att undvika så det är bara kämpa på! Hoppas att du blir bra snart igen! Kram

2010-05-27 @ 19:12:12
Postat av: Sofia

oj har du redan varit sjukskriven i fem veckor?!

aj då det låter inte alls roligt med en dålig mage, krya på dig! kram

2010-05-27 @ 23:23:49
URL: http://sosia.blogg.se/
Postat av: Rosi

ja den lilla väska köpt jag för 60 kr.. kanske lite dyrt men jag har alltid vill ha den och har inte lyckas får tag på den.. kramkram

2010-05-28 @ 11:40:41
URL: http://strandbergljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0