trött trött....

Trött trött e jag.. kanske mycket fokus på en hand i allmänheten o vardagslivet.

dagarna går så fort så jag har nästan varit sjukskriven i en o halv vecka... uhamej...:)

idag har min mamma hjälpt en del vilket var snällt men hon ville det själv om även det inte hade hänt min handen illa.

Hon har hunnit putsa fönstrena några här men det är lång väg dit så blir det imorgon att fortsätta också.

Nu ska vi äta köttfärssoppa och pannkakor, blir gött gött!

Köpte en god choklad marabou med polkasmak men orginal marabou är aldrig fel! Tyckte de var godast att ha den till med kaffe. men att äta direkt känns lite ok.

Amanda kom precis hem och visade mig att hon vunnit några kulor via lek på skolan. Det är nu populär med kulor bland eleverna men det har uppstått konflikter och läraren har mailat oss att de försöker be barnen inte ta med stora kulor till skolan för det blir som ett möte mellan barnen som bestämmer egna regler etc..

Amanda tog förut med kulorna sen när det hände lämnade hon kvar hemma och ville inte det ska uppstå något tråkiga saker.

Olivia är hos Svea och leker, hon har tjatat om att vilja ta med Olivia hem, tyckte själv det räckte för dem att lek apå dagis för det är hela dagarna o de ses varje dag och ändå orka att leka efter pappan hämtat Svea vid 17.00.
Nåjaväl.. hon blir säkert astrött när hon kommer hem.


- Ha det gott! -


Kommentarer
Postat av: Anna Sofia

Ja, min dotter har också kulor som hon leker i skolan. I fjol blev det mycket konflikter, men inte nu, men vi får se till hösten om hur det blir. Ja, hoppas att din tumme är bättre?

Kram

2010-05-05 @ 07:02:25
URL: http://ljusthemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0