Vackra korna!

                                                    
                    

Detta var ifrån kosläppet i lördags!:)


En ny dag idag

Imorse blev jag sugen att gå ut i skogen, en vacker natur lockade mig. Solen sken o lite kallt var det. Strossade i 3,5 km sen tillbaka började jag jogga 3,5 km..Nöjd! strossade o joggade igår också 3,5 km..Så ska jag vila imorgon...

Åt fullkornsgröt med kanel o socker vilket jag inte gjort på länge. NU när jag blivit sjukskriven äter jag mer gröt. Gott!!

Det händer lite mycket under veckan ...
Ida ska åka till Stockholm med klassen imorgon och gå på nordiska museum o se en 300 tals kläder, låter spännande för det kan va mycket gamla kläder som ska visas upp. Ida får berätta sen när hon kommit hem. På eftermiddagen ska de ströva på stan så de kan shoppa loss:)

Amanda ska till Oset med sin klass, 2 a klass o 3 e klass titta på fåglarna o matsäck medtages dit. 

Olivia ska också  gå till skogen med dagis vilket matsäcken också ta med. Senare i em har Olivia sommarfest på dagis. Hoppas på bra väder!Sen har Amanda fotbollsträning 18-19 tiden om det inte blir inställd för det pratade på om att det blir dåligt väder.

Lukas pratade på något om Olympia skolan verkar det vara ngt med tävlingar så men får fråga mer sen och han hoppades på att vara ledare för den gruppen. Han har gått upp o lagt sig nu...

Köravslutning
På onsdag har Amanda kör avslutning i kyrkan. Blir kul o få se henne...Lukas är ledig då.. va skönt för honom. Har föreslagit honom att vi kunde jogga tillsammans. Han har frågat mig många gånger om vi kunde springa tillsammans. Jag ville gärna men hade ingen bra displict för att kunna sätta i gång.

Det är min sista sjukskriven denna veckan, det går nu uppåt med en del utmanad saker jag klarar av och nu för en timma sen tog jag bort minibandage för att lufta och såg att såret läkt nu och nu måste jag ha tummegympa varje dag och röra på den tummen som ska fungera men den är inte lika tålig som höger tummen.

5 juni!!!!
Nu längtar jag de dagarna som ska gå till lördagen den 5 juni. Då är vi gamla klasskamraterna som återses vi gamla studentgänget!! Har bokat Java frukost kl 9.00 lördagsmorgon så vi ska roa oss på fre kväll o prata om gamla minnen! Lördag ska vi hitta på något roligt!! hela dan gäller det!!

Min gamla studentgäng som vi nu hållit kontakten tills idag är jag, Anki Jupil,Jenny Hägglund, Johanna Fridsaell, Pernilla Lindqvist, Anna Westerhagen, Linda Stål......De gamla klasskamraterna var Göran Öström, Magnus Sandgren, Cecilia Werngren ( hoppade av), Ola Fröven ( hoppade av )  och Håkan Birgersson fr Sthlm skulle börja då i vår klass men avbröt innan...Vi alltså Ekonomin linjen plus jag och Linda Stål. Sen Samhällslinjen är Jk, Linda Eriksson, Zara persson,Johann Fridsaell, Christer Marklund, Andreas Hed en tid ( om det stämmer han bytte linjen sen?)
Hk var Anki, Pernilla, Sabina och Anna Lo...mer..?? Linda från Leksand...öh.. NI som ser det kan rätta mig :)

Ha det gott!!

Cina

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hälsa alla från mig så gott!

Ta hand om er och ha det mysigt när ni alla träffas!

2010-05-24 @ 22:05:39
URL: http://rainred.blogg.se/
Postat av: Tanja

Tack för senaste. Krampuss



2010-05-25 @ 09:04:27
URL: http://tancasjoe.blogg.se/
Postat av: Tanja

Jaa samma med här. Casper ska till skogen. Ska besöka fjärilen avd idag kl 15.00. Alla barn o föräldra. För de som ska börja på fjärilen på hösten. Åld 4-5år (6)år. Caspers avd humlan blir bara för småttingar 1-3år opå hösten.

Vi har sommaravslutning den 16 elelr 18 juni...

Håller tummarna för er att det blir bra ändå med sommarfesten trots pissväder..



Krammm



2010-05-25 @ 10:50:14
Postat av: Camilla

Jag tog studenten ett år tidigare och då var det bara två klasser med döva som slutade: vi i samhäll och HK (simones klass, Simone var gravid då)

I min klass gick Micke Lundgren, Eva Jansson, Jeanette Mårdenvall, Mia Häyrinen (nu Henriksson) Anna Rydberg och jag

Kramisar

2010-05-25 @ 11:39:26
URL: http://rainred.blogg.se/
Postat av: brorsa

Hej,Syrra!

En glad nyhet som du är värt att få veta när du har stöttat mig via bloggen här under den tid jag var arbetslös.

Igår fick jag ett fast Jobb och ska börja arbeta nästa vecka.Jag ska jobba natt,21:15-07:15 och tjänar bra med pengar.Scheman är skit bra och man är ledig två dagar och ibland är man ledig en hel vecka:) Den här jobbet är mycket bättre än dag-jobbet där jag arbetstränade i 6 veckor och slipper arbetsträna ytterliggarre några veckor så istället anställer hon mig till den här nya jobbet.Det är så skönt för oss som kan slappna av när jag har ett fast jobb,phuja!

Vi firade igår och slappnade av:)

/brorsan

2010-05-26 @ 15:02:20
URL: http://www.metrobloggen.se/mittandraliv
Postat av: Johanna F

Jag heter Fridsäll och inte ae, när det gäller mejladresser kan man inte fylla in ä, därför blir det ae i stället. Ja, det blir väldigt skojigt och ser fram emot 4-6 juni! Kommer att få massor skratt! Du är sååå rolig så jag har svårt att hålla mig från skratt! Vet du va! Pernilla har gått i vår klass i ett halvt år, så hon hoppade av först, sen Andreas och sen Zara.

2010-05-27 @ 09:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0