Jag har blivit utmanad av Sofia O :)

Jag har blivit utmanad av Sofia, om att skriva 7 intressanta saker om mig och sedan skulle jag utmana 7 andra bloggare. Det var inte så lätt, men här kommer det en lista iallafall...


1. har ibland ångest - när det gäller kläder jag ska ha på mig på morgonen, vill alltid ha något nytt men tar till sist som är alltid något enkelt. För att få mig känna bekvämt.

2. Får aldrig nog av blocket! Jag måste bara kolla vad som finns för något fynd! :)Även inspiration eller ideér

3. Hatar ibland att grejorna bara ligger på golvet, det är alltid jag som plockar undan dem och lägger tillbaks eller ordnar dem tillbaks. Det händer ibland de blir plockad men inte ofta.


4. När jag vaknar tänker jag direkt på KAFFE, blir så nöjd att jag fått in mig två koppar. Det ska vara 2 ggr!


5. Lärde mig åka snowboard. Saknar att göra det igen någon gång....


6. Har godis jämt med mig, i väskan o i fickan, kan inte vara en dag utan godis. Något sött ska det vara varje dag för mig Huumm..


7. Orkidée blommor är mina bästa vänner :) Pratar med dem och sköter dem med vatten en gång i veckan. De blommar då och då glädjs jag över det.

Jag utmanar nu - RoseMarie,Åsa Stenvall, Anna Såthe (rätt?)hi, Pussgrodan? om hon kollar..Anna W, Jag vet inte mer, det är många som läser min blogg men inte lämnar kommentar... Men jag är inte bättre, jag själv... Då får det bli så-.-Även om ni andra som kollar just min blogg är också välkommen o blir utmanade om ni vill :)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Nä men vad kul jag fick utmanad av dig.. ska skriva sen efter jag har tränat idag :) ska funderar lite S innan jag är beredd.. HAHA. kramisar

2010-12-01 @ 07:33:10
URL: http://smilesmilesmile.blogg.se/
Postat av: Cecilie

Hehee mkt intressant. :p

2010-12-01 @ 08:23:16
URL: http://starismylife.blogg.se/
Postat av: Fia

Kul att du antog min utmaning! Intressanta saker man fått veta om dig ;) Samma med mig när det gäller kläder, sucksuck men jag har så jag klarar mig iaf. haha..



Ja, du är såå duktig med orkidéer! jag bara mördar dem, min lever inte igen. jag fattar ingenting, får kanske ha den hemma hos dig så du kanske få den att leva igen??? :)



kramkrammmm!

2010-12-01 @ 09:23:33
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Heej! Grattis till nya jobbet! Spännande och utmaning! Oj har du jobbat så länge på Birgittaskolan? Ja, vi måste få byta jobb ibland för att utvecklas! Hoppas du trivs bra! Det tar tid innan man smälter in i nya jobbet. Allt e såå nytt:) Kraam

2010-12-01 @ 18:50:40
Postat av: Fia

Ja, tyvärr. den är snustorr och helt död! Min mamma fick en likadan och då sa Hugo till henne: Min mamma har samma men hennes har verkligen dött. Ja, den har verkligen dött... Men får se om du kan prata med den så den vaknar till liv igen. :D Du får ta med dig den när vi ses nästa gång. :D kramm!

2010-12-01 @ 19:45:48
URL: http://edwugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0