Vilken dag är det som man känner att man inte hinner med..

Tiden går!!

Man börja undra när hinner jag blogga, det har blivit mer att göra nu efter sommarens slut...Kanske ostrukturerat rutiner som inte är rutin än..

Men det har hänt mycket sen när jobbet börjat...

En helg för tre veckor sen var vi på bröllop för min kära vän Linda Stål som gifte sig, en underbar fin bröllop och det har varit  väldigt trevlig en hel helg där och som tur har vädret varit fin!
Blev hedrad av att sjunga deras vers, jag och Jenny K sjöng tillsammans och delade upp versen om deras namn Linda och Sara.

Martin och Magnus fick trumma tillsammans på en stor trumman, de hade varsitt pinnen och slog på den när de kom fram från bryggan, även på slutet också.


Förra helgen var jag till Stockholm en fre och sov hos Jonna till lör. Var med och överraskade vår vän Rebecca Remmes babayshower.. Hon trodde aldrig jag skulle komma nämligen från Örebro! Hon var verkligen överraskad och uppskattar detta mycket att jag kom. Tyckte det var kul och jag passade nämligen på att komma eftersom Amanda och Olivia såg fram emot att storasyster Ida skulle passa dem för Martin var bortbjuden på Poolpartyt.

Det var verkligen trevligt att träffa Rebeccas vänner, en av hennes vänner har blogg där bilderna finns.
www.metrobloggen.se/pinkpearl
Hoppas det funkar att komma in...
Man fick också skriva in i boken hur jag träffade Rebecca för första gången, vilken kön tror jag hon föder och när..
Gissningen blev rätt jag gissade på en tös men beräknelsedatumet blev fel...öhh så hon fick augustimånad, trodde septembermånad.Men icke!
Lördagen passade jag på att handla lite i stan o åt sushi med Jonna innan hon lämnade mig o tog bussen hemåt till Örerbo.
Hann se kungafamiljen, som var  på besök i Örerbo då jag och familjen åkte in till stan för att titta på dem.

Helgen försvann fort...

I fredags var jag på personalfest och det var verkligen trevligt och lyckad! Bra arrengemang av de som har gjort festen lyckad! Det var tipspromenad men med cykeln, och svarade på frågorna och försökte hitta till nästa plats varje gång till målet var restaurangen nära Elon, snubbeområden vad det egentligen heter minns jag inte och vi alla fick varsin kasse: Ipren huvudvärkstablett, en kondom ( !!!!!! man börjar undra om det finns någon på bsk som ska hångla med varann nämligen inte jag som är intresserad  men de hade bra fantasti med att göra sånt via fester )

Kvällen var lyckad med mycket skratt! Belåten hem när min man hämtade mig o somnade direkt gott!

Lör var vi hela familjen samlad och gjorde trevliga saker tillsammans, även hälsade på Jea och Rob o se deras stora projekt är köksrenoveringen, spännande att följa upp och få se när allt blir färdigt. Fikade en stund där o drog hem kort tid sen till restaurangen på kvällen o firat min födelsedag i efterskott. Tyckte det blev en teckenspråksmiljö för oss att äta där, det var många som tecknade där, ungdomar, ett par som var helt oväntat att äta där också var trevligt att träffas och prata lite, sen en annan som kunde teckna o kommer ifrån Dalarna och var på släktforskarmässan i Örebro och vi pratade lite om teckenspråk o hon undrade några namn som jag kände till ifrån Dalarna, och det gjorde jag nämligen så hon tyckte att världen är liten :)
Vi var så mätta o belåtna o hemåt o myste till söndagen koml.


- på återseende -


Kommentarer
Postat av: Anna Sofia

Du har verkligen haft det fullt upp! hihi.

Jag har själv börjat blogga och hoppas själv sätta i gång. hi. Det har varit mycket också att man nästan vill ha semester. hi.

Tiden går fort, så sant. påminn bara inte om det. Vi vill väl vara unga fortfarande? ;-)

Kram

2010-09-02 @ 21:44:38
URL: http://ljusthemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0