Snööörfffff

Helt oväntat igår var det som rinnande vatten ur näsan....

Det kände jag inte ritkigt direkt igår på morgonen och hela dan på jobbet men efter lunch kände jag något mer att använda papper med...

Sen följde jag med Simone o barnen in till skogen på e.m o plockade kantareller, väldigt kul o mysig vacker natur där inne i skogen. Vi hittade som räckte bra och nöjde oss hem.

Min svärmor fick rensa o borsta dem idag o gjort dem ibitar o har stekt. SÅ hon får en låda hem som tack för hon hjälpte mig och vi sparar in i frysen vår andra lådan.

Vågade inte göra det för jag är såååå snuuuvig...shiit. igår la jag mig kl 21.00... vaknade 8.30 ojj va skönt o näsan blev täppt nu..men fortfarande snuvig men inte som rinnande vatten som igår.

Kände krampen på pannan o under ögonen o nacken. hoppas inte virus eller ngt...men men..

Amanda o Olivia har redan fått lite hostig o snuvig men de verkar vara pigga o inte såå sjuka annars.

Idag ska vi fira Ida i efterskott på hennes 18 årsdag tillsammans med farfar o farmor som kom hit igår o stannar hela helgen.

Nu ska jag zzzzz för att bli bättre till e.m.. trots sååå fin väder idag är det ju perfekt att vara ute o syssla med trädgården o leka med barnen. hrmm..

 

-snuvige Cina-


Kommentarer
Postat av: Camilla

Krya på dig!

2010-09-04 @ 15:13:23
URL: http://rainred.blogg.se/
Postat av: Anna Sofia

Hösten.. det är då man oftast blir snuvig. Krya på dig!! och tack för du tycker om min blogg. :-) Kram

2010-09-05 @ 16:37:34
URL: http://ljusthemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0